Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 93 (2017)

No. 93 (2017)

Published: 2018-10-26

Miscelaneous

  • Las representaciones sociales de los problemas contemporáneos en estudiantes de magisterio de Educación Primaria

    Delfín Ortega Sánchez, Joan Pagès Blanch
    1-15
    • PDF (Español (España))
  • “Las Cruces de la Reina Leonor”: un proyecto eTwinning de intercambio lingüístico y cultural en un programa educativo bilingüe

    Altamira López Gallego, Pablo Celada Perandones, Andrés González Santa Olalla
    16-29
    • PDF (Español (España))
  • Sistema acuapónico para trabajar los ecosistemas a nivel meso en educación infantil

    Lorenzo Muñoz Saa, M. Rut Jiménez Liso
    30-42
    • PDF (Español (España))
  • Prácticas Educativas en Educación rural: Enseñanza de las Ciencias Naturales

    Adrián Galfrascoli, Maricel Lederhos, Silvia Veglia
    43-57
    • PDF (Español (España))
  • Las imágenes en los libros de texto: un análisis en el ámbito del ecosistema

    Linda Arelis Silva Arias, Roque Jiménez Pérez
    58-75
    • PDF (Español (España))
  • Didáctica de las Ciencias Experimentales en Educación Primaria

    Ana Rivero, Rosa Martín del Pozo, Rafael Porlán
    76-80
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.