Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 92 (2017)

No. 92 (2017)

Published: 2018-10-26

Miscelaneous

  • La acción educativa en el aula desde planteamientos innovadores: un estudio intensivo

    Virginia Morcillo Loro
    1-18
    • PDF (Español (España))
  • Los problemas relevantes de la sociedad actual en un aula de 5 años: qué hacemos con las personas refugiadas sirias

    Manuel José López Martínez
    19-31
    • PDF (Español (España))
  • La mirada de Paulo Freire ante los retos que la diversidad cultural plantea al currículo de ESO en Asturias: principios de educación intercultural

    María Verdeja Muñiz, Xosé Antón González Riaño
    32-45
    • PDF (Español (España))
  • Estrategias para mejorar la fluidez lectora en estudiantes de educación primaria: una revisión

    Natalia Ferrada Quezada, Paula Outón Oviedo
    46-59
    • PDF (Español (España))
  • Una representación gráfica de la práctica de resolución de problemas en Cálculo diferencial

    Nehemías Moreno Martínez
    60-75
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.