Author Details
Home
Knowledge Areas
Open Access
Documentation
Settings Accession forms
OJS 3 Manuals
Anti-plagiarism policies
Support
Editorial US
Settings Communication Plan
Statics
GDPR processing
Platform Access
Change the language. The current language is:
English
Deutsch
Español (España)
Français (Canada)
Français (France)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Platform Access
Change the language. The current language is:
English
Deutsch
Español (España)
Français (Canada)
Français (France)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Author Details
Jiménez Pérez, Roque, Spain
Investigaci´ón en la Escuela No. 106 (2023): Research on new educational spaces: outdoor learning
Miscelaneous
Influence of the classroom climate in an intervention based on situated teaching towards educational inclusion in a group of Basic Vocational Training students
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 101 (2020): Prácticas y Reflexiones en Educación Patrimonial
Miscelaneous
The affective dimension in students: the case of a socio-scientific research project
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 93 (2017)
Miscelaneous
Las imágenes en los libros de texto: un análisis en el ámbito del ecosistema
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 61 (2007): Formación del profesora y práctica de la enseñanza
Miscelaneous
Un análisis de las interacciones en el aula: estudio del caso de una profesora de secundaria
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 42 (2000): Estudio de caso en formación del profesorado
Miscelaneous
Perfil metodológico de un profesor de educación Secundaria: un estudio de caso
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 84 (2014): Memoria y memorización
Miscelaneous
El uso de las prácticas de enseñanza en la detección del estado de la docencia en las aulas de educación primaria
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 56 (2005): El patrimonio: una visión integrada en la educación
Miscelaneous
Fundamentos para una enseñanza y difusión del patrimonio desde una perspectiva integradora de las ciencias sociales y experimentales
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 39 (1999): Constructivismo y didáctica
Miscelaneous
El análisis de la intervención en el aula: instrumentos y ejemplificaciones
PDF (Español (España))
Investigaci´ón en la Escuela No. 102 (2020): Researching emotions
Monographic
Can an emotional teaching practice influence the change of emotions of students? A study an initial teacher training
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here