Vol. 1 No. 2 (2019)
Home
Current
PREPRINT
Archives
About
Indexing
CFP
Statistics
Submissions
Regulations
EUS Journals
Search
User Home
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Deutsch
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Deutsch
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Vol. 1 No. 2 (2019)
Published August 15, 2019
Research Articles
Paloma Sanz Marcos
Brand management from a cultural approach. Case study of consumer brands that operate in the Spanish market
PDF
Yolanda Miralles Guimerá, Carlos Fanjul Peyró, Carlos Fanjul Peyró, Carlos Fanjul Peyró
Gestión de marca turística online a nivel municipal en la Comunidad Valenciana.
PDF
Elena Bellido-Pérez
ART AT THE POINT OF SALE: ITS COMMUNICATIVE POTENTIAL AND FOUR DIFFERENT POSSIBILITIES OF APPLICATION
PDF
Cruz García Lirios
Estructura factorial exploratoria de fiabilidad internauta en vísperas de las elecciones federales
PDF
Sandra Vilajoana Alejandre, Toni Aira
Are the spin doctors a figure of priority interest for public relations?
PDF
Isabel Iniesta-Alemán
La marca personal y profesional en la economía de la reputación
PDF (Español (España))
Nuria Sánchez-Gey Valenzuela
Las noticias falseadas y la labor de los profesionales de la información en la cobertura de sucesos
PDF (Español (España))
Irene Garcia Medina, Pedro Alvaro Pereira Correia, Leonor Alberola Amores
How the digital age has changed the corporate communication world: the case of Digital Marketing in the Fashion Business
PDF
Aránzazu Román San Miguel
Communication and advertising in NGDOs: present and future
PDF (Español (España))
Salud Adelaida Flores Borjabad
El desarrollo del terrorismo contemporáneo en Siria contado a través de las caricaturas árabes
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here