Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 18 (1992)

No. 18 (1992)

Published: 2019-03-25

Miscelaneous

  • Modulación y fragmentación en la construcción de los conceptos: Algunos ejemplos en la enseñanza de las ciencias

    Dr. D. Michael Watts, Dr. Maureen L. Pope
    9-22
    • PDF (Español (España))
  • La estructura de los conocimientos previos en Química: una propuesta de núcleos conceptuales

    Miguel Angel Gómez Crespo, Juan Ignacio Pozo, Angeles Sanz, Margarita Limón
    23-40
    • PDF (Español (España))
  • El cambio de modelo didáctico, un proceso complejo

    Fernando Ballenilla
    43-68
    • PDF (Español (España))
  • La innovación didáctica en historia: Un proyecto sobre "El papel de las mujeres en la España contemporánea"

    Antonio Martín Domínguez
    69-78
    • PDF (Español (España))
  • Problemáticas de la investigación educativa y la reforma curricular en Latinoamérica. Una aproximación

    Francisco F. García
    81-91
    • PDF (Español (España))
  • El acuario-charca: un recurso para el estudio del ecosistema

    J. Eduardo García
    95-98
    • PDF (Español (España))
  • Seguir el ritmo estacional de árboles y arbustos

    Carmelo Marcén
    99-100
    • PDF (Español (España))
  • "Vamos a jugar a detectives"

    Ana Isabel Durán Pulido
    101-102
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.