Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 21 (1993)

No. 21 (1993)

Published: 2019-03-19

Miscelaneous

  • El diseño y desarrollo de materiales curriculares en un modelo investigativo

    Angel Ignacio Lledó, Pedro Cañal
    9-19
    • PDF (Español (España))
  • Interacción Social, Discurso y Aprendizaje en el Aula

    Manuel L. de la Mata Benítez
    21-30
    • PDF (Español (España))
  • La construcción discursiva de la ciencia en el aula

    Antonia Candela
    31-38
    • PDF (Español (España))
  • Problemas en el uso de los términos cualitativo/cuantitativo en Investigación Educativa

    Manuel Morales, R. Moreno
    39-50
    • PDF (Español (España))
  • La evolución del pensamiento de los maestros de educación primaria en relación con la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias

    Peter Ovens
    53-71
    • PDF (Español (España))
  • Propuestas sobre el diseño de Unidades didácticas: "Técnica y Progreso en el siglo XX"

    F. Javier Merchán Iglesias
    73-89
    • PDF (Español (España))
  • La utilización de diapositivas en el marco de un proyecto curricular de geografía para la E.S.O.

    José Ignacio Madalena Calvo, Xosé Manuel Souto González
    91-105
    • PDF (Español (España))
  • Algunas ideas, hábitos y conductas de los alumnos y alumnas de Educación Primaria sobre alimentos y alimentación

    Francisco José Pozuelos Estrada, Gabriel Travé González
    107-121
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.