Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 90 (2016)

No. 90 (2016)

Published: 2018-10-30

Miscelaneous

  • La percepción del espacio en el primer ciclo de educación primaria

    Matilde Peinado Rodríguez
    • PDF (Español (España))
  • El patrimonio inmaterial como estrategia educativa para fortalecer la identidad cultural en los jóvenes. Una intervención didáctica a través de la Historia Regional

    Jonathan Almanza Ferrer
    • PDF (Español (España))
  • Educando desde los sabores. Una experiencia antropoeducativa en una población de riesgo

    Juan Carlos Romero Villadóniga
    • PDF (Español (España))
  • Diseño y caracterización de un Proyecto de Indagación alrededor de la Evolución Humana y la Paleontología

    Jordi Domènech Casal
    • PDF (Español (España))
  • El alumno motivado: un análisis empírico de los factores motivadores intrínsecos y extrínsecos en el aula de inglés

    María Elena García Sánchez, María Luisa Cruz Vargas
    • PDF (Español (España))
  • Evaluación de la competencia lingüística a partir de un programa de desarrollo de competencias

    Martín Pinos Quílez
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.