Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 15 (1991)

No. 15 (1991)

Published: 2019-03-29

Miscelaneous

  • La investigación del curriculum y el arte del profesor (1)

    Lawrence Stenhouse
    9-15
    • PDF (Español (España))
  • Sobre el papel de las narrativas en el conocimiento social

    Concepción Borrego de Dios
    16-28
    • PDF (Español (España))
  • Relaciones afectivas, comprensión social y juego dramático en la educación escolar

    Rosario Ortega Ruiz
    29-41
    • PDF (Español (España))
  • El conflicto de la tutoría. Modelo educativo y profesionalidad en la enseñanza secundaria

    Angels Martínez Bonafé
    45-59
    • PDF (Español (España))
  • Cartas desde la escuela: Reflexiones en torno a la correspondencia escolar

    Teresa Hermoso
    60-66
    • PDF (Español (España))
  • La evaluación de la docencia del profesorado universitario

    Fernando Etxegaray, Inés Sanz
    67-81
    • PDF (Español (España))
  • Proyectos, materiales y desarrollo curricular. Estado de la cuestión en el área de Ciencias Sociales en la Educación Secundaria Obligatoria

    Grupo Cronos Grupo Asklepios
    85-97
    • PDF (Español (España))
  • Rozamiento: Pequeña investigación para alumnos que inician la enseñanza secundaria

    Agustín García Barneto
    101-102
    • PDF (Español (España))
  • Taller de embriología: Modelo de estructura corporal de los hiponeuros

    Fernando Ballenilla
    103-104
    • PDF (Español (España))
  • Taller de embriología: Modelo de estructura corporal de los epineuros

    Fernando Ballenilla
    105-106
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.