Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 14 (1991)

No. 14 (1991)

Published: 2019-04-03

Miscelaneous

  • Cultura audiovisual y curriculum escolar

    Angel San Martín
    9-18
    • PDF (Español (España))
  • Las Ciencias Naturales en la escuela

    Dino de J. Segura, Adela Molina
    19-34
    • PDF (Español (España))
  • El diseño experimental y la validación del currículo

    Ángel Vázquez Alonso
    37-44
    • PDF (Español (España))
  • La visión de los alumnos sobre lo que el profesorado de Ciencias ha de saber y saber hacer

    Jaume Carrascosa y otros
    45-61
    • PDF (Español (España))
  • Aproximación a las concepciones sobre la ciudad a partir del concepto de equipamiento urbano

    Francisco F. García y otros
    63-86
    • PDF (Español (España))
  • La educación sexual imposible: ¿aprender a ser felices?

    Fernando Barragán Medero
    87-96
    • PDF (Español (España))
  • Wilfred Carr

    Mª Antonia Candela, José Martín Toscano
    99-106
    • PDF (Español (España))
  • Efectos de la lluvia ácida. Estudio de un caso

    Berta Marco Stiefel
    109-110
    • PDF (Español (España))
  • Construir aparatos eléctricos de medida a partir de chatarra. El amperímetro y voltímetro básicos de corriente continua

    Antonio R. García Torres
    111-112
    • PDF (Español (España))
  • Recursos para el desarrollo de una clase centrada en los alumnos

    Fernando Ballenilla, Amparo Benadero, J. Domenech
    113-114
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.