Vol. 1 No. 3 (2005)

Articles

Basilio Casanova
31-38
The sun never shines in Dogville
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.01
PDF (Español (España))
Antonio Gómez Aguilar
39-49
Electronic frontiers and new transnational dynamics on the Internet
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.02
PDF (Español (España))
Julián Pindado
52-65
The common thread of teenage tastes. Thematic unity in media content
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.03
PDF (Español (España))
Rafael Utrera Macías
83-97
The concept of national cinema. Towards another history of Spanish cinema
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.04
PDF (Español (España))
Jorge David Fernández Gómez
101-124
Some reflections on the problem of creating needs in advertising and marketing
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.05
PDF (Español (España))
Manuel Garrido Lora
125-140
The strategic behaviour of Spanish tourism promotion
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.06
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José Luis León Sáez de Ybarra
165-173
The opposition to messages and sources in the new persuasive content on the Internet
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.07
PDF (Español (España))
Mª Teresa Otero Alvarado
187-206
Protocol rules in the context of the Andalusian Regional Government: rules of precedence and treatment
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.08
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Rodrigo Browne Sartori, Víctor Silva Echeto
209-220
The disciplines of communication: epistemologies in crisis
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.09
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Carmen Lasso de la Vega González
221-233
The universe of the image or the new foundations of the social
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.10
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Germán Llorca Abad
235-251
(In)communication and architecture. Paul Virilio: the keys to a debate
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.11
PDF (Español (España))
Mª Ángeles Martínez García
253-263
Controversies about cinema and cultural exchange
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.12
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María del Mar Ramírez Alvarado
265-278
The challenge of diversity: cultural pluralism as a political commitment
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.13
PDF (Español (España))
Jaime Alonso
15 - 29
Conceptual proposals for studying the Internet: the notions of virtuality on the Internet and communication structures
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.14
PDF (Español (España))
Carlos J TRUJILLO DEL REAL
67-82
Cuarón reads Dickens’ Great Expectations through Bécquer’s Green Eyes
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.15
PDF (Español (España))
Mario Herreros Arconada
141 - 164
Messages for a nation. Twenty-three years of CiU’s election propaganda
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.16
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Belén López Vázquez
175 - 186
Man trapped in his image
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.17
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Reviews

José Berenguel Fernández
281 - 285
Review of "Product Placement. Estrella invitada: la marca"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.18
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Verónica Guardiola Corral
287 - 289
Review of "Research Design: Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.19
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Jacqueline Sánchez Carrero
291 - 296
Review of "Una televisión para la educación. La utopía posible"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.20
PDF (Español (España))
David Selva Ruiz
297 - 299
Review of "Anuncios para una guerra. Política y vida cotidiana en Sevilla durante la Guerra Civil"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.21
PDF (Español (España))
Inmaculada Rodríguez Cunill
301 - 305
Review of "Arte en la red"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.22
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Marina Ramos Serrano
307 - 311
Review of "Diseño Digital"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.23
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Aníbal Salazar Anglada
313 - 318
Review of "El tamaño de una bolsa"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.24
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Jorge David Fernández Gómez
323 - 329
Review of"La imagen de marca. Un fenómeno social"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.25
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María del Mar Ramírez Alvarado
331 - 335
Review of "La pantalla profética. Cuando las ficciones se convierten en realidad"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.26
PDF (Español (España))
Miguel Vázquez Liñán
337 - 340
Review of "Los Heraldos de acero. La propaganda de guerra y sus medios"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.27
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Joaquín Marín Montín
341 - 344
Review of "Patologías de la imagen"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.28
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Mª Teresa Delgado Brull
351 - 354
Review of "Comunicación y deporte. Nuevas perspectivas de análisis"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.29
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Antonio Lozano Díaz
319 - 322
Review of "La buena reputación. Claves del valor intangible de las empresas"
https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.30
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