Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Call for papers
  • Published issues
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International board of reviewers
    • Scientific reviewers 2020
    • Statistics
    • Sponsors
    • Contact
  • Editorial policy
    • Editorial Process
    • Antiplagiarism policy
    • Main reasons for refusal
    • Open acces and fees
    • Copyrights
    • Privacy Statement
    • Long-term preservation service
  • Guidelines
    • Publishing Regulations for Authors
    • Manuscript Submission Checklist
    • Submissions
    • Guidelines for external reviewers
    • Guidelines to Coordinate Theme Issues
  • Code of ethics
  • Indexation
Search
  • Home
  • Submissions
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 1 (1987)

No. 1 (1987)

Published: 2019-06-18

Miscelaneous

  • Otro modo de producción de conocimientos. Investigación sobre la investigación y la escuela

    Fabricio Caivano
    5-11
    • PDF (Español (España))
  • Aproximación a un enfoque integrador para el análisis de la actividad escolar

    Amelia Alvarez, Pablo del Río
    13-17
    • PDF (Español (España))
  • La construcción del conocimiento en la escuela

    Asunción López
    19-24
    • PDF (Español (España))
  • La conducta exploratoria y la investigación en el niño

    Rafael Moreno
    25-33
    • PDF (Español (España))
  • Los errores conceptuales como origen de un nuevo modelo didáctico: de la búsqueda a la investigación

    Daniel Gil Pérez
    35-41
    • PDF (Español (España))
  • Un enfoque curricular basado en la investigación

    Pedro Cañal de León
    43-50
    • PDF (Español (España))
  • La investigación en el aula: Análisis de algunos aspectos metodológicos

    Luis M. del Carmen
    51-56
    • PDF (Español (España))
  • La interacción con el medio en relación con la investigación en la escuela

    Eduardo García Díaz
    57-62
    • PDF (Español (España))
  • El maestro como investigador en el aula. Investigar para conocer, conocer para enseñar

    Rafael Porlán Ariza
    63-69
    • PDF (Español (España))
  • La formación inicial del profesorado en la investigación

    Francisco Imbernón
    71-75
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Departament of Didactis of Experimental and Social Sciences | University of Seville | C/ Pirotecnia, s/n. - 41013 Seville - Spain | investigacionenlaescuela@us.es

This journal provides open access to its content, based on the principle that providing the public with free access to research helps to increase the global exchange of knowledge. All articles are published under a Creative Commons BY-NC-SA license. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.