Vol. 1 No. 9 (2011)

Articles

Social networks, advertising communication and users in the new age
Cristina del Pino Romero
163-174 páginas
PDF (Español (España))
Considering blockbusters: the role of education and knowledge in Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
José Gabriel Ferreras Rodríguez, Manuel Hernández Pérez
175-188 páginas
PDF (Español (España))
Their fate is in your hands: interactive TV fiction, feminism and social values
Beatriz González de Garay Domínguez
189-204 páginas
PDF (Español (España))
New Spanish public television: the Funding Act, audience ratings and an analysis of the channel’s promotional content, after advertising was banned
Noelia López Gil, Mónica Valderrama Santomé
205-221 páginas
PDF (Español (España))
The banalisation of the nation: the ad ‘Let’s Live Like Galicians’ for the GADIS supermarket chain
Francesco Screti
222-237 páginas
PDF (Español (España))
Red Eagle, mass entertainment (for viewers)
Mónica Barrientos Bueno
4-18 páginas
PDF (Español (España))
TVE’s first variety shows: from La hora Philips to Escala en HI-FI
Natividad Cristina Carreras Lario
19-33 páginas
PDF (Español (España))
The Mad Men style: the dismantling of the TV drama
Alfonso Cuadrado Alvarado
34-48 páginas
PDF (Español (España))
Spanish Television, cinema for all audiences that does not forget the classics
Valeriano Durán Manso
67-81 páginas
PDF (Español (España))
Cinema and advertising. Intertextuality in the ad for the Mercedes-Benz C-Class
María del Carmen García Benítez, Gloria Jiménez Marín
82-92 páginas
PDF (Español (España))
Hybridisations of hyper-television: information and entertainment in infotainment models
Inmaculada Gordillo, Virginia Guarinos, Antonio Checa, Mª del Mar Ramírez Alvarado, Jesús Jiménez-Varea, Francisco J. López-Rodríguez, Fátima de los Santos, Miguel A. Pérez-Gómez
93-106 páginas
PDF (Español (España))
The new TV show. Reality shows as a cornerstone of change
Mª Ángeles Martínez García, Antonio Gómez Aguilar
107-119 páginas
PDF (Español (España))
Mediatised reality: the reality show
Francisco Perales Bazo
120-131 páginas
PDF (Español (España))
Prologue
Francisco Perales
1-3 páginas
PDF (Español (España))