Vol. 1 No. 12 (2014)
Current
Archives
Announcements
Rules
Declaration of periodicity
Open access and preservation policy
Originality and plagiarism
Ethical commitment
Scientific review process
Interoperability protocol
Copyright
Submissions
Authors guidelines
Rules for reviewers
About
About the Journal
Editorial Board
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Vol. 1 No. 12 (2014)
Published January 12, 2014
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2014.v01.i12
Articles
The new effects of narrative structures on the comprehension and retention of TV information
Samia Benaissa Pedriza
1-20 páginas
PDF (Español (España))
Ideological content and militarism in M.A.S.H.
Marcos Díaz Martín
21-37 páginas
PDF (Español (España))
Between the law and desire: the problematic dichotomy of gender roles in Vicente Aranda’s Lovers
Silvia Guillamón Carrasco
38-51 páginas
PDF (Español (España))
Para encantar a audiência: ações publicitárias nas telenovelas
Raquel Marques Carriço Ferreira
52-64 páginas
PDF (Español (España))
The principle of authenticity in commercial communication
José Justo Megías Quirós
65-81 páginas
PDF (Español (España))
The essence of cinematographic silence. Bergman’s The Silence as an example
Daniel Torras i Segura
82-93 páginas
PDF (Español (España))
The cinematographic fate of Sangre y arena, a novel by Blasco Ibáñez
Gregorio Torres Nebrera
94-113 páginas
PDF (Español (España))
Innovation and creativity and the Spanish White Paper on Communication Degrees: adapting universities to a changing media landscape
Aitor Zuberogoitia Espilla, Goio Arana Arrieta , Txem Egaña Osa
114-130 páginas
PDF (Español (España))
Reviews
Review of "Planificación estratégica y gestión de la publicidad. Conectando con el consumidor"
Denise A Brown Sánchez
135-140 páginas
PDF (Español (España))
Review of "Breaking Bad. 530 gramos (de papel) para serieadictos no rehabilitados"
Inmaculada Casas-Delgado
141-144 páginas
PDF (Español (España))
Review of "El viaje de la innovación. La guía definitiva para innovar con éxito"
Antonio Lozano Díaz
145-148 páginas
PDF (Español (España))
Review of "La política del negocio: cómo la Administración Bush vendió la Guerra de Irak"
Aurora Macías Conejo
149-152 páginas
PDF (Español (España))
Review of "Tecnologías de la persuasión. Uso de las TIC en publicidad y relaciones públicas"
Gema Macías Muñoz
24-41 páginas
PDF (Español (España))
Review of "Rock around Spain. Historia, industria, escenas y medios de comunicación"
Juan Carlos Rodríguez Centeno
157-160 páginas
PDF (Español (España))
Review of "Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas. Nuevas Tendencias de Brand Management"
Paloma Sanz Marcos
161-164 páginas
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here