Vol. 1 No. 18 (2020)
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Vol. 1 No. 18 (2020)
Published January 21, 2021
Articles
Salomé Sola-Morales, Belén Zurbano-Berenguer
1-20
Feminist Digital Activism: A comparative analysis of cybercampaigns against street harassment in Spain, Morocco and Chile
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.01
PDF (Español (España))
Daniel Torras i Segura
21-38
Zero decibels: Does absolute silence exist in audiovisuals?
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.02
PDF (Español (España))
Joan_Francesc Fondevila-Gascón, Marc Polo-López, Óscar Gutiérrez-Aragón, Josep Rom-Rodríguez
39-65
Mobility and interactivity in the university environment: Opportunities for apps
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.03
PDF (Español (España))
Noemí Sanz Merino
66-84
Public Communication of Science through healthy food labelling in the US and Europe
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.04
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Ruymán Martín Quintanal
85-98
Hollywood and Vienna: Functions and connotations of atonalism in cinema and opera
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.05
PDF (Español (España))
Alexia Raquel Ávalos Rivera, Cosette Celecia Pérez
99-118
The official Mexican discourse on migration: An analysis of AMLO's morning lectures
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.06
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Estrella Fernández Jiménez
119-135
Audiovisual representation of fictional characters at the Cádiz carnival: Popular hyperculture
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.07
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Reviews
Verónica Moreno
136-138
Mutaciones discursivas en el siglo XXI: la política en los medios y las redes
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.08
PDF (Español (España))
María Teresa Gordillo Rodríguez
139-141
Branding cultural. Una teoría aplicada a las marcas y a la publicidad
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.09
PDF (Español (España))
Lucia Ballesteros-Aguayo
142-145
Guía de transición ecosocial y principios éticos para nuestros medios
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.10
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José Manrique Reyes
146-149
Epistemología de la comunicación y cultura digital
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.11
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Fernando Ferrete-Poza
150-153
50 imágenes para entender La comunicación en el siglo XX. Imago Mundi
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2020.i18.12
PDF (Español (España))
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