Review of "Bajo la influencia del Branded Content. Efectos de los contenidos de marca en niños y jóvenes"
PDF (Español (España))

How to Cite

Gómez Campos, E. . (2022). Review of "Bajo la influencia del Branded Content. Efectos de los contenidos de marca en niños y jóvenes". COMMUNICATION. International Journal of Audiovisual Communication, Advertising and Cultural Studies, 1(13), 121–124. https://doi.org/10.12795/comunicacion.2015.v01.i13.16
Views
  • Abstract 106
  • PDF (Español (España)) 125

Abstract

Coordinadores: Rodrigo Ron, Antón Álvarez y Patricia Núñez

Madrid, ESIC Editorial, 2014

208 páginas

https://doi.org/10.12795/comunicacion.2015.v01.i13.16
PDF (Español (España))
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2015 Eva Gómez Campos

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...