Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 13 (2022)
No. 13 (2022)
Published:
2022-04-01
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios - Articles
“PHILOSOPHY FOR YOUNG PEOPLE DEPRIVED OF LIBERTY” PROJECT'S THEORETICAL FOUNDATIONS
Rosario Gazmuri Barros, José Pizarro Chacón
13-45
Pdf (Español (España))
CYNICAL THEATRICALITIES, STAGING AND PHILOSOPHICAL LIFE
Jonathan Caudillo Lozano
47-79
PDF (Español (España))
THE ROLE OF EXPERIENCE AND TEACHER TRAINING IN THE PHILOSOPHY OF EDUCATION OF JOHN DEWEY AND MATTHEW LIPMAN
Jose Carlos Ruiz Sánchez
81-103
PDF (Español (España))
FREE THINKING APPROACH: EDUCACTIONAL EMPOWERMENT OF ADULTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
Fátima Álvarez, Lorenzo Baño, Juan Campagne, Vega Cortés, Montse Huertas, Jesús Merino, Luis Alberto Prieto
105-149
PDF (Español (España))
AN APPROACH TO PHILOSOPHICAL PRACTICES IN THE INDIGENOUS COMMUNITIES
Carlos Alberto Rodríguez Zepeda
151-170
PDF (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
75
El pensamiento crítico como requisito para la alfabetización digital en el contexto socio-cultural actual
36
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
27
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: GENEALOGÍA DE UN PROYECTO
25
El poder de los comienzos: fundamentación filosófica de un laboratorio biográfico en la prisión (Hannah Arendt)
21