Review of"La imagen de marca. Un fenómeno social"
PDF (Español (España))

How to Cite

Fernández Gómez, J. D. (2022). Review of"La imagen de marca. Un fenómeno social". COMMUNICATION. International Journal of Audiovisual Communication, Advertising and Cultural Studies, 1(3), 323–329. https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.25
Views
  • Abstract 425
  • PDF (Español (España)) 2341

Abstract

La imagen de marca. Un fenómeno social

Joan Costa

Barcelona, Paidós, 2004, 200 páginas

https://doi.org/10.12795/comunicacion.2005.v01.i03.25
PDF (Español (España))

References

AAKER, DAVID Y JOACHIMSTHALER, ERICH (2001): Liderazgo de marca. Bilbao, Deusto.

CRAINER, STUART (1997): El verdadero poder de las marcas. Madrid, Eresma & Celeste.

SEMPRINI, ANDREA (1995): El marketing de la marca. Una aproximación semiótica. Barcelona, Paidós.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2005 Jorge David Fernández Gómez

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...