Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 11 (2020)
No. 11 (2020)
Published:
2021-01-27
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios - Articles
LA INTUICIÓN-ESCUCHA EN EL ENCUENTRO CON EL OTRO
Spanish
13-35
PDF (Español (España))
HANDWRITTEN MEDIATION: SYMBOLIC FORMS, REEDUCATION OF WRITING AND PHILOSOPHICAL PRACTICE
Miguel Mandujano Estrada, Xantal Laplana
37-62
PDF (Español (España))
THE PHILOSOPHY OF ‘CAFÉ’: THE FIRST PHILO CAFÉ IN MEXICO CITY
Esther Charabati
63-91
PDF (Español (España))
THE TEACHING OF PHILOSOPHY THROUGH THE PERSPECTIVE OF PHILOSOPHY WITH CHILDREN.
Maira Frutos
93-124
PDF (Español (España))
ETHICAL VALUES AND THEIR RELATIONSHIP WITH SCIENCE AND TECHNOLOGY. A PROPOSAL FOR WORKING IN THE CLASSROOM
Myriam García Rodríguez
125-161
PDF (Español (España))
Comentarios, informes y entrevistas - Commentaries, reports and interviews
DE IDA Y POR PRINCIPIO: NO SIN FENOMENOLOGÍA. TERAPIA FILOSÓFICA Y MUNDO DE LA VIDA
César Moreno Márquez
165-196
PDF (Español (España))
Reseñas - Reviews
Reseña de LAHAV, R.: Stepping out of Plato’s Cave: Philosophical Counseling, Philosophical Practice and Self-Transformation
Sergey Borisov; José Barrientos Rastrojo
199-205
PDF (Español (España))
Reseña de AAVV: Language of Philo-sophical Practice: Brief Dictionary-Presentation
Sergey Borisov; José Barrientos Rastrojo
205-212
PDF (Español (España))
Reseña de RUIZ, J.C.: El arte de pensar para niños. La generación que cambiará el mundo.
Diego Solera
212-217
PDF (Español (España))
Reseña de DAVENZA TILLMANNS, M. - THORNLEY, B.: Why We Are in Need of Tails
CLAARTJE VAN SIJL
217
PDF (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
97
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
67
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: UN RETO PARA LA EDUCACIÓN ÉTICA Y EN VALORES
47
Aplicación de pensamiento crítico para diferenciar entre las noticias reales y las fake news: una guía para educadores
37
Programa “Cogito Ergo Sum” en las habilidades para la vida en una institución educativa de Santa Clara Lima, Ate-Perú
32