Review of "El mono cansado. Reflexiones sobre publicidad"
PDF (Español (España))

How to Cite

Hidalgo Muñiz , C. (2022). Review of "El mono cansado. Reflexiones sobre publicidad". COMMUNICATION. International Journal of Audiovisual Communication, Advertising and Cultural Studies, 1(2), 241–244. https://doi.org/10.12795/comunicacion.2003.v01.i02.22
Views
  • Abstract 72
  • PDF (Español (España)) 19

Abstract

Juan Miñana

Barcelona, Ediciones B, 2003,

237 páginas.

https://doi.org/10.12795/comunicacion.2003.v01.i02.22
PDF (Español (España))

References

REAL ACADEMIA ESPAÑOLA (1992): Diccionario de la Lengua Española. Barcelona, Espasa Calpe.

GONZÁLEZ MARTÍN, J.A. (1991): "Publicidad", en BENITO, Ángel (dir): Diccionario de Ciencias y Técnicas de la Comunicación. Madrid, Ediciones Paulinas.

SIERRA, Francisco: "La publicidad". Disponible en Internet: http://www.uned.es/ntedu/espanol/master/primero/modulos/teoria-de-la-informacion-y-comunicación-audiovisual/publicidad.htm

MINISTERIO DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE: "El poder de la publicidad". Disponible en Internet: http://www.cnice.mecd.es/recursos2/estudiantes/jovenes/op_21.htm

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2003 Cristina Hidalgo Muñiz

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...