Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Funding sources
    • Contact
    • Subscriptions and acquisitions
    • Statistics
    • Evaluators
  • Submissions
    • Send article
    • Instructions for reviewers
    • Manuales / Tutoriales OJS 3
  • Policies
    • Focus and scope
    • Declaration of periodicity
    • Open Access y Copyright
    • Arbitration and blind peer evaluation system, protocol for communication of the decision made and estimated deadlines for editing an article
    • Authorship and Article Contribution Policy
    • Research Data Policy of Laboratorio de Arte
    • Funding Policy and Acknowledgments in Published Articles
    • Originalty and plagiarism
    • Gender Equality Policy
    • Editorial Policy on the Use of Artificial Intelligence in the Workflow of Scientific Journals
    • Interoperability Protocols
    • Preservation Policy
    • Política de tasas
    • Privacy Statement
    • Ethical Commitment
  • Indexation
Search
  • Register
  • Login
  • Send article
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 13 (2000): LABORATORIO DE ARTE /
  4. Varias

LA IMAGEN DEL PRÍNCIPE: EL INFANTE D.FELIPE DE BORBÓN, DUQUE DE PARMA, Y LA REAL MAESTRANZA DE CABALLERÍA DE SEVILLA

Authors

  • Fátima Halcón

DOI:

https://doi.org/10.12795/LA.2000.i13.21

Downloads

Downloads

  • pdf (Español (España))

Published

2000-10-14

Issue

No. 13 (2000): LABORATORIO DE ARTE

Section

Varias

License

Copyright (c) 2021 LABORATORIO DE ARTE

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Most read articles by the same author(s)

  • Fátima Halcón, THE ARTISTIC COLECTION OF THE MARQUISES OF VILLAFRANCA DEL BIERZO IN THE XVIIIth. CENTURY , LABORATORIO DE ARTE: No. 33 (2021): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, PICASSO AND THE ARENA: HIS IDEA ABOUT BULLRING , LABORATORIO DE ARTE: No. 29 (2017): LABORATORIO DE ARTE
  • F. Halcón, JOSÉ VILLEGAS, TAURINO PAINTER. A NEW CONTRIBUTION , LABORATORIO DE ARTE: Vol. 2 No. 25 (2013): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, ALONSO MARTÍNEZ, SCULPTOR, AND HIS WORK IN THE BADAJOZ’S CATHEDRAL , LABORATORIO DE ARTE: No. 20 (2007): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, LA CAPILLA VILLACÍS DEL CONVENTO DE SAN FRANCISCO DE QUITO , LABORATORIO DE ARTE: No. 16 (2003): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, MARCIAL DE SANTAELLA Y LA INFLUENCIA DE RUBENS EN LA PINTURA OAXAQUEÑA , LABORATORIO DE ARTE: No. 10 (1997): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, EL INVENTARIO DE BIENES DE D.ª MARIANA DE MEDINA Y DÁVILA , LABORATORIO DE ARTE: No. 18 (2005): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, DIEGO LÓPEZ-BUENO AS THE ARCHITECT OF ALTARPIECES: A NEW APPROACH TO HIS WORKS , LABORATORIO DE ARTE: No. 21 (2008): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, Tribute to Catedrático Prof. Dr. D. Vicente Lleó Cañal , LABORATORIO DE ARTE: No. 31 (2019): LABORATORIO DE ARTE
  • Fátima Halcón, PEDRO DE ARRIETA AND HIS REPORT FROM THE ROYAL INDIAN HOSPITAL (MÉXICO) , LABORATORIO DE ARTE: No. 23 (2011): LABORATORIO DE ARTE
1 2 > >> 

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Language

  • Español (España)
  • English

Make a Submission

Make a Submission

Editorial de la Universidad de Sevilla

ISSN 1130-5762
e-ISSN 2253-8305
DOI http://dx.doi.org/10.12795/LA

File:Cc-by-nc-sa icon.svg - Wikipedia

Indexing and quality

El Anuario en el Emerging Sources Citation Index | Anuario español de  Derecho internacional privado

untitled image

Fitxer:DOAJ logo, web.png - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

 
JOURNAL CITATION REPORT™ (JCR)
 
Journal Impact Factor™ (JIF)
 
2022  2021
0.1  N/A

Category:

Art
 
Journal Citation Indicator (JCI) NEW METRIC
 
2022  2021
0.07  0.08

Category:

Art
 

Plagiarism Detection Tool

Educación con integridad | Turnitin

 

Revista Scimago y clasificación por países

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems
Keywords
Sevillesculpturepainting18th centuryBaroque17th centuryRenaissanceSpain20th centuryCádizAndalusiadrawingSculptureRomanticismÉcijaMurilloMadridQuitotabernacleartLimaOsuna
Block title
  • UN GRABADO DEL RETABLO DE ASENSIO DE MAEDA PARA LA VIRGEN DE LA ANTIGUA DE LA CATEDRAL DE SEVILLA
    71
  • CASA DEL ALMIRANTE EN CÁDIZ. NUEVAS APORTACIONES SOBRE SU PORTADA EN MÁRMOL Y LA ORNAMENTACIÓN ORIGINAL DE LOS PARAMENTOS
    55
  • LA PARROQUIA DE SAN MIGUEL EN 1624
    52
  • LA TRANSFORMACIÓN NEOCLÁSICA DE LA PRIORAL DE EL PUERTO DE SANTA MARÍA (CÁDIZ): TABERNÁCULO, PRESBITERIO Y CORO
    50
  • LAS MANUFACTUAS SEDERAS SEVILLANAS: UNA APROXIMACIÓN A LAS TELAS BROCADAS DE LOS SIGLOS XVI Y XVIII
    47

LABORATORIO DE ARTE

Revista del Departamento de Historia del Arte

Departamento de Historia del Arte

Facultad de Geografía e Historia 

Universidad de Sevilla

C/ Dña. María de Padilla s/n  C.P. 41004 Sevilla, España

revlaboratoriodearte@us.es

ISSN 1130-5762

e-ISSN 2253-8305

DOI http://dx.doi.org/10.12795/LA

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.