Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 8 (2017)
No. 8 (2017)
Published:
2021-01-27
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios - Articles
PHILOSOPHICAL PRACTICES IN ITALY: GUIDELINES AND PERSPECTIVES FROM ITS BEGINNINGS TO THE PRESENT DAY
Luca Nave; Giulia Bazzanella
13-38
PDF (Español (España))
ROLE-TAKING AS FACT AND EPISTEMIC VIRTUE (FROM SUBSTITUTION TO IMPERSONATION)
Alicia María de Mingo Rodríguez
39-66
PDF (Español (España))
SOCRATIC WALK
67-90
PDF (Español (España))
PHILOSOPHICAL MINDFULNESS. AN ESSAY ABOUT THE ART OF PHILOSOPHIZING
91-213
PDF (Español (España))
PHILOSOPHY AS ATTENTIVE GAZE
125-144
PDF (Español (España))
Comentarios, informes y entrevistas - Commentaries, reports and interviews
PHILOSOPHICAL PRACTICE IN JAPAN. INTERVIEW TO SHINJI KAJITANI
147-158
PDF (Español (España))
FROM PROFESSIONAL FORMATION IN APPLIED PHILOSOPHY TO EDUCATION BY PHILOSOPHICAL PRACTICE. REMARKS ON THE COURSE INTRODUCTION TO PHILOSOPHICAL PRACTICE
Natanael F. Pacheco Cornejo
159-176
PDF (Español (España))
Reseñas - Reviews
Reseñas de WEISS, M.N.: The Socratic Handbook. Dialogue Methods for Philosophical Practice (Donata Romizi); BAÑERAS CAPELL, N: La cura de sí o el cuidado filosófico. Una ascética para nuestro vacío (Joan Carbonell Solsona)
Donata Romizi, Joan Carbonell Solsona; José Barrientos-Rastrojo
179-191
PDF (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
72
El pensamiento crítico como requisito para la alfabetización digital en el contexto socio-cultural actual
35
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
31
El poder de los comienzos: fundamentación filosófica de un laboratorio biográfico en la prisión (Hannah Arendt)
25
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: GENEALOGÍA DE UN PROYECTO
25