Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 16 (2025)
No. 16 (2025)
Published:
2025-01-09
Estudios - Articles
Being an author and reader: writing to yourself. Apply writing in philosophical consulting
Miguel Camilo Pineda Casas
13-44
pdf (Español (España))
What makes a consultancy “philosophical”? And what makes it “good”?
45-78
pdf (Español (España))
Philosophy for children as an approach to the 2030 Agenda. The necessity to shape a citizenship cosmopolitan, critical and compassionate
María Orts García
79-111
pdf (Español (España))
“Cógito Erg Sum” Program on life skills in an educational institution in Santa Clara Lima, Ate-Perú
Sonia Lidia Romero Vela, Galia Susana Lescano López, Gloria Luz Cueva Vergara, Bertha Silva Narvaste, Juan Godoy Caso
113-158
Applying Critical Thinking in Differentiating Between Factual and Fake News: A Guide for Educators
159-205
pdf
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
54
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: GENEALOGÍA DE UN PROYECTO
29
La filosofía para niños/as como aproximación a la Agenda 2030. La necesidad de una ciudadanía cosmopolita, crítica y compasiva
29
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
26
El pensamiento crítico como requisito para la alfabetización digital en el contexto socio-cultural actual
25