Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 15 (2024)
No. 15 (2024)
Published:
2024-01-02
Full Issue
Número 15 (Español (España))
Estudios - Articles
Validation of a questionnaire on teachers attitudes towards philosophy with or for children
María Miguélez Vila, Manuela Raposo-Rivas, José Antonio Sarmiento Campos
1-54
Pdf (Español (España))
The power of beginnings: philosophical foundation of a biographical laboratory in prison (Hannah Arendt)
Adriana María Ruiz Gutiérrez
55-86
pdf (Español (España))
Thinking skills development on 9-year-old children through the philosophical novel Kio and Gus of the Philosophy for Children program
Joan Cordero Redondo
87-120
pdf (Español (España))
Critical thinking as a requirement for digital literacy in the current socio-cultural context
121-152
pdf (Español (España))
Philosophy for Children. A project to learn to philosophize
Víctor Andrés Rojas, Eugenio Echeverría, Leslie Cázares, Iñaki Andrés Garralaga
153-199
pdf (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
74
El pensamiento crítico como requisito para la alfabetización digital en el contexto socio-cultural actual
35
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
27
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: GENEALOGÍA DE UN PROYECTO
22
El poder de los comienzos: fundamentación filosófica de un laboratorio biográfico en la prisión (Hannah Arendt)
21