Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 14 (2023)
No. 14 (2023)
Published:
2023-01-04
Full Issue
Número 14 (Español (España))
Estudios - Articles
Editorial
13-16
pdf
Rethinking prison training in Colombia from a philosophical perspective
Ingrid Victoria Sarmiento Aponte
17-40
pdf (Español (España))
Building a Bridge between the Worlds of Counseling and Philosophy. Lessons from the World of Karl Jaspers
41-57
pdf (Español (España))
Philosophy as a Best Practice: Towards a possible Guideline for Philosophical Counselling
59-81
pdf (Español (España))
Philosophical Counselling: Common Philosophical Problems in Business
83-100
pdf
Philosophical Counselling and Mediation. Theory and Practice: Exploring a Pathway to Justice
101-127
pdf (Español (España))
Philosophical Practice During the Pandemic: Dancing in the Noosphere
129-157
pdf (Español (España))
Syad-Narrative as a Philosophical Practice Method to Minimize Cognitive Biases
159-179
pdf
Reseñas - Reviews
Reviews
181-190
pdf (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
85
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
39
El pensamiento crítico como requisito para la alfabetización digital en el contexto socio-cultural actual
30
El poder de los comienzos: fundamentación filosófica de un laboratorio biográfico en la prisión (Hannah Arendt)
24
Validación de un cuestionario sobre actitudes del profesorado ante la filosofía con o para niños/as
23