Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Revisores
Periodicidad
Editorial Team
Política de acceso abierto
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Política antiplagio
Compromiso ético
Contact
Submissions
Estadisticas
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 7 (2016)
No. 7 (2016)
Published:
2021-01-27
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios - Articles
FROM PHILOSOPHICAL PRACTICE TO TRAINING AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN PORTUGAL
13-49
PDF (Español (España))
SOCRATIC DIALOGUE AS A WAY TOWARD WONDER AND ALETHEIA IN QUALITATIVE RESEARCH AND ACTION RESEARCH
51-88
PDF (Español (España))
MIDWIFERY ON THE BORDER BETWEEN THE CLOSED AND THE OPEN. HOW PHILOSOPHICAL PRACTICE MIGHT CONTRIBUTE TO SCIENTIFIC CHANGE
89-109
PDF (Español (España))
KARL JASPERS: BASES OF THE SCIENTIFIC ORIENTATION TO LIVE. A DIALOGUE WITH KANT
111-144
PDF (Español (España))
PHILOSOPHICAL PRACTICE AS ACTION RESEARCH. THE SOCRATIC DIALOGUE METHOD AT NORWEGIAN FOLK HIGH SCHOOLS
141-172
Comentarios, informes y entrevistas - Commentaries, reports and interviews
BEYOND THE AUTONOMY PRINCIPLE. BIOETHICS WITH ALS AND MS CAREGIVERS
175-203
PDF (Español (España))
Reseñas - Reviews
Reseñas de El asesor cultural en la empresa; Ética radical. Los abismos de la actual civilización; Introducción a la Filosofía Aplicada y a la Filosofía Clínica. Aplicaciones y fundamentaciones; Wonder Ponder “Yo, persona"
María Rodríguez García, Reyes Gómez González, Jorge Sánchez-Majavacas Mellado
207-227
PDF (Español (España))
Follow us
Facebook
Twitter
Youtube
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Block title
MATTHEW LIPMAN: UNA BIOGRAFÍA INTELECTUAL
29
ENFOQUE PENSAMIENTO LIBRE: EMPODERAMIENTO EDUCATIVO DE LAS PERSONAS ADULTAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL
27
LA FILOSOFÍA DE CAFÉ: EL PRIMER CAFÉ FILOSÓFICO EN MÉXICO
24
FILOSOFÍA PARA NIÑOS: GENEALOGÍA DE UN PROYECTO
22
Filosofía para Niños. Un proyecto para aprender a filosofar
19