Análisis del mensaje publicitario
Portada Revista Comunicación Número 17 (2019)
PDF (Español (España))

How to Cite

Sánchez-Gutiérrez, B. (2020). Análisis del mensaje publicitario. COMMUNICATION. International Journal of Audiovisual Communication, Advertising and Cultural Studies, 1(17), 78–81. https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2019.i17.09
Received 2020-01-20
Accepted 2020-01-20
Published 2020-01-22
Views
  • Abstract 231
  • PDF (Español (España)) 1165

Abstract

Reseña de Pineda, Antonio (2018). Análisis del mensaje publicitario. Sevilla: Advook.
https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2019.i17.09
PDF (Español (España))
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2019 Bianca Sánchez-Gutiérrez

Downloads

Metrics

PDF views
1,165
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202694
|